Після нетривалої перерви спекотні матчі «Ліги Європи UEFA» повертаються на телевізійні екрани і в стрічки новин. Kia Motors Corporation, партнер цього престижного клубного футбольного турніру, продовжує радувати шанувальників футболу і автомобілів цікавими активностями.
В Україні фани бренду Kia, підписані на сторінку корейського бренду в соціальній мережі Facebook, мають можливість стати володарями квитків на домашні матчі українських команд «Шахтар» (Донецьк) і «Динамо» (Київ), які продовжують боротися в «Лізі Європи UEFA».
Також, продовжуючи традицію, закладену в першій половині сезону, діти українських власників автомобілів Kia, мають шанс вийти на поле разом з суддями і командами-учасниками матчів «Ліги Європи UEFA» в рамках активності OMBC (Official Match Ball Carrier/Офіційний носій м'яча).
До речі, минулого року автомобілем-героєм футбольної кампанії Kia був бестселер бренду Sportage, тоді як цього року естафету прийняли новий CEED, а також яскравий субкомпактний кросовер Stonic.
Слідкуйте за активностями Kia на сайті www.kia.com/ua, а також сторінках бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram, беріть участь у футбольних активностях Kia!