06.02

Mercedes-Benz – найцінніший бренд автомобілів у світі

Mercedes-Benz знову став найдорожчим автомобільним брендом у світі. Таку інформацію  оприлюднила у актуальному рейтингу «Global 500» 2020 року американська консалтингова компанія «Brand Finance», що спеціалізується на оцінці вартості брендів. Крім того, бренд з трипроменевою зіркою став найдорожчим брендом Європи в категорії «бізнес-клієнт» (B2C). При складанні рейтингу було проаналізовано 500 світових брендів. В оновленому загальному рейтингу бренд Mercedes-Benz з результатом 65 млрд доларів (+7,8% в порівнянні з 2019 г.) займає тепер 11-е місце, зумівши порівняно з 2019 роком піднятися на дві позиції вище. Вирішальними факторами у зміцненні позицій в загальному рейтингу стали, поряд з розвитком бренду і збільшенням продажів,  такі характерні для Mercedes-Benz властивості, як визначна якість та інноваційні розробки.

«Після поліпшення наших позицій в рейтингу Best Global Brands консалтингового агентства Interbrand ми пишаємося, що бренд Mercedes-Benz зумів досягти нових вершин і в рейтингу «Global 500» 2020 року, - зазначила Беттіна Фетцер, керівник відділу маркетингу в підрозділі Mercedes-Benz Cars. - Це відмінний результат роботи всієї команди, а також стимул не знижувати оберти і в наступному році зміцнити лідерство».

Рейтинг Global Brand Finance 500 цього року ви знайдете за посиланням: https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/